Objectiu:
Conèixer i desenvolupar tècniques de community management a través d’exercicis i casos pràctics en les cinc xarxes més rellevants de social media a l’actualitat: Facebook, Twitter, Youtube, Instagram i Snapchat.
Programa:
- Àrea conceptual
- Les xarxes socials més rellevants des del punt de vista d'influència, tràfic i negoci
- Com traduir necessitats en decisions i decisions en accions
- Planificació setmanal i mensual de continguts
- Execució de plans de community management d’acord als recursos
- Revisió i autorització de posts en entorns col·laboratius
- Utilització d’eines i complements
- Facebook
- Pàgines com a plataformes de gestió del contingut a Facebook
- Inserció de vídeos i utilització del vídeo en directe
- Posts promocionats amb Facebook Ads
- L'escala de l’engagement
- Planificació de continguts
- Twitter
- Ponderació de formats a Twitter
- Utilització de hashtags corporatius
- Ús d’eines per a Twitter
- El vídeo en directe (Periscope) com a estratègia a Twitter
- Accés a les estadístiques dels tuits
- Youtube
- Planificació de continguts
- Execució de plans de visibilitat
- Creació de continguts enfocats a venda
- Generació de tràfic
- Optimització SEO
- Instagram
- Presència corporativa
- Estratègia d'imatges a Instagram
- Elaboració de discursos de contingut amb imatges
- Creació d'històries amb vídeo
- Normes per a posts efectius
- Snapchat
- Selecció de Snapchat com a xarxa social
- Selecció de temes i planificació
- Producció de continguts adients a la marca
- Cobertura d'esdeveniments
Metodologia:
El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. Els participants es focalitzaran en els temes descrits a partir del treball aplicat als seus propis projectes o empreses. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media. Tots els exercicis es desenvolupen durant les sessions.
Requeriments:
Cal assistir amb un ordinador portàtil.
Destinataris:
Tots els professionals, autònoms o empresaris centrats en el social media i que ja estan oferint serveis de forma parcial o total en el camp de les xarxes socials.
Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.
Professors:
Enrique San Juan González
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
Propera edició
BARCELONA
Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 07/10/2016 (De 09:30 a 14:30)
Data: 14/10/2016 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Castellà
Preus:
- Associats del COETIC: 150.0 €
- No col·legiat: 170.0 €