Community Manager - Nivell avançat

Objectiu:

Conèixer i desenvolupar tècniques de community management a través d’exercicis i casos pràctics en les cinc xarxes més rellevants de social media a l’actualitat: Facebook, Twitter, Youtube, Instagram i Snapchat.

Programa:

  1. Àrea conceptual
    • Les xarxes socials més rellevants des del punt de vista d'influència, tràfic i negoci
    • Com traduir necessitats en decisions i decisions en accions
    • Planificació setmanal i mensual de continguts
    • Execució de plans de community management d’acord als recursos
    • Revisió i autorització de posts en entorns col·laboratius
    • Utilització d’eines i complements
  2. Facebook
    • Pàgines com a plataformes de gestió del contingut a Facebook
    • Inserció de vídeos i utilització del vídeo en directe
    • Posts promocionats amb Facebook Ads
    • L'escala de l’engagement
    • Planificació de continguts
  3. Twitter
    • Ponderació de formats a Twitter
    • Utilització de hashtags corporatius
    • Ús d’eines per a Twitter
    • El vídeo en directe (Periscope) com a estratègia a Twitter
    • Accés a les estadístiques dels tuits
  4. Youtube
    • Planificació de continguts
    • Execució de plans de visibilitat
    • Creació de continguts enfocats a venda
    • Generació de tràfic
    • Optimització SEO
  5. Instagram
    • Presència corporativa
    • Estratègia d'imatges a Instagram
    • Elaboració de discursos de contingut amb imatges
    • Creació d'històries amb vídeo
    • Normes per a posts efectius
  6. Snapchat
    • Selecció de Snapchat com a xarxa social
    • Selecció de temes i planificació
    • Producció de continguts adients a la marca
    • Cobertura d'esdeveniments

Metodologia:

El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. Els participants es focalitzaran en els temes descrits a partir del treball aplicat als seus propis projectes o empreses. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media. Tots els exercicis es desenvolupen durant les sessions.

Requeriments:

Cal assistir amb un ordinador portàtil.

Destinataris:

Tots els professionals, autònoms o empresaris centrats en el social media i que ja estan oferint serveis de forma parcial o total en el camp de les xarxes socials.

Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.

Professors:

Enrique San Juan González

Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.

Propera edició

BARCELONA

Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 07/10/2016 (De 09:30 a 14:30)
Data: 14/10/2016 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Castellà

Preus:

  • Associats del COETIC: 150.0 €
  • No col·legiat: 170.0 €

Data: 

dimarts, 27 setembre, 2016 - 13:15
 

Membres de:

Col·laboren: