Linkedin per a empreses

Treu tot el partit a la xarxa professional

Objectiu:

Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa. Coneixent Linkedin, aquesta xarxa social ajuda a a posicionar-te com a expert en el propi sector, a generar marca i a millorar la reputació personal i corporativa. I, a més, permet connectar amb els clients i generar xarxes professionals altament especialitzades.

Programa:

Introducció: la teva pàgina d’empresa:

  • Com i per què Linkedin.
  • Com crear la teva pàgina d’empresa.
  • Tipus de pàgina d’empresa segons perfil i objectius.
  • Donant a conèixer els teus productes i serveis.
  • Com aconseguir que ens segueixin i ens recomanin.
  • Continguts a Linkedin: l’enfocament correcte.

Eines de Linkedin:

  • Els grups corporatius i el networking.
  • Tipus de compte a Linkedin i els seus avantatges.
  • Les apps de Linkedin i els seus usos: Blog Link, Box.net Files, Sondejos (Polls), Reading List by Amazon, SlideShare Presentations, Wordpress.
  • Els esdeveniments (events) a Linkedin i les seves possibilitats.

Linkedin Ads:

  • Opcions publicitàries a Linkedin.
  • Com crear campanyes d’èxit.
  • Mètriques per a mesurar resultats.

Metodologia:

El curs es basa en l’exposició de conceptes il·lustrats amb un gran nombre de casos exitosos d’exemple.

Destinataris:

Periodistes i professionals de la comunicació, així com tota mena de professionals, amb coneixements d’aquesta xarxa social a nivell d’usuari i que vulguin descobrir les seves possibilitats per a l’empresa. No és necessari tenir accés a l’administració d’una pàgina d’empresa, però si es té, farà més fàcil el seguiment del curs.

Professors:

Pilar Yépez Molina

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Ciències de la Informació de Sevilla. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line. Des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent amb més de 15 anys d’experiència impartint cursos especialitzats en aquesta matèria en diferents centres i universitats.

Preus:

Associacions i membres del COETIC: 60€

No col·legiat: 68 €

Propera edició
GIRONA

Lloc: Nou del Teatre, 1, 2n., 1a. 17004 Girona
Durada: 4 hores
Data: 25/05/2016 (De 10:00 a 14:00)
Idioma: Castellà

 

Data: 

dimecres, 25 maig, 2016 - 10:00 a 14:00

Etiquetes: 

 

Membres de:

Col·laboren: