Treu tot el partit a la xarxa professional
Objectiu:
Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa. Coneixent Linkedin, aquesta xarxa social ajuda a a posicionar-te com a expert en el propi sector, a generar marca i a millorar la reputació personal i corporativa. I, a més, permet connectar amb els clients i generar xarxes professionals altament especialitzades.
Programa:
Introducció: la teva pàgina d’empresa:
- Com i per què Linkedin.
- Com crear la teva pàgina d’empresa.
- Tipus de pàgina d’empresa segons perfil i objectius.
- Donant a conèixer els teus productes i serveis.
- Com aconseguir que ens segueixin i ens recomanin.
- Continguts a Linkedin: l’enfocament correcte.
Eines de Linkedin:
- Els grups corporatius i el networking.
- Tipus de compte a Linkedin i els seus avantatges.
- Les apps de Linkedin i els seus usos: Blog Link, Box.net Files, Sondejos (Polls), Reading List by Amazon, SlideShare Presentations, Wordpress.
- Els esdeveniments (events) a Linkedin i les seves possibilitats.
Linkedin Ads:
- Opcions publicitàries a Linkedin.
- Com crear campanyes d’èxit.
- Mètriques per a mesurar resultats.
Metodologia:
El curs es basa en l’exposició de conceptes il·lustrats amb un gran nombre de casos exitosos d’exemple.
Destinataris:
Periodistes i professionals de la comunicació, així com tota mena de professionals, amb coneixements d’aquesta xarxa social a nivell d’usuari i que vulguin descobrir les seves possibilitats per a l’empresa. No és necessari tenir accés a l’administració d’una pàgina d’empresa, però si es té, farà més fàcil el seguiment del curs.
Professors:
Pilar Yépez Molina
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Ciències de la Informació de Sevilla. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line. Des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent amb més de 15 anys d’experiència impartint cursos especialitzats en aquesta matèria en diferents centres i universitats.
Preus:
Associacions i membres del COETIC: 60€
No col·legiat: 68 €
Propera edició
GIRONA
Lloc: Nou del Teatre, 1, 2n., 1a. 17004 Girona
Durada: 4 hores
Data: 25/05/2016 (De 10:00 a 14:00)
Idioma: Castellà