La ràdio en temps d’emergència i desastre

El proper dia 11 de febrer, de 10:30 h a 14 h, el Col·legi d'Enginyers Tècnics i Pèrits de Telecomunicació de Catalunya celebrarà la 5a Jornada del Dia Mundial de la Ràdio sota el títol “La ràdio en temps d’emergència i desastre”, que tindrà lloc a l’Auditori Pompeu Fabra (Via Laietana, 39, 5a planta de Barcelona).

Què faríem en cas de catàstrofe natural? De quins mitjans disposaríem per demanar i rebre ajuda? Posats a escollir, triaríem un transistor de ràdio o un mòbil?

I dels radioaficionats, què en sabem? A què es dediquen? Quin és el seu codi ètic?

A la jornada d’enguany parlarem de la ràdio i del seu paper cabdal a l’hora de retransmetre i coordinar l’ajuda en salvaments o en desastres naturals i humanitaris.

PROGRAMA

Modera: Joan Giró, president del Consell Assessor del COETTC

Ponents:

11:10 h. Xavier Casanovas, director de Continguts d’Onda Cero a Catalunya

11:30 h. Manel Laborda, cap de Societat de Catalunya Ràdio

11:50 h. Toni Moyano, Manager d’ARMIC (Asociación de Radioaficionados Minusválidos Invidentes de Catalunya)

12:10 h. Antoni Liria, gerent de Territori de Cellnex Telecom

12:30 h. Enric Fraile, director de la Comissió Radio i assessor científic de la Societat de Meteorits i Cometes de España (SOMYCE) i coordinador operatiu d’emergències dels radioaficionats davant la direcció general de protecció civil

12:50 h. Bernardino Basols, cap d’Unitat de la Direcció General de Protecció Civil i Emergències del Govern d’Espanya

13:10 h. Debat

NOTA: A continuació se servirà un còctel-aperitiu

Data: 

dijous, 11 febrer, 2016 - 10:30 a 14:00
 

Membres de:

Col·laboren: