El proper 16 de desembre, l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades organitza a Barcelona la jornada Implantació de la privacitat en el disseny d’aplicacions tecnològiques.
Hi participaran entitats que dissenyen i desenvolupen aplicacions adreçades tant a usuaris finals com a empreses, i també les entitats que han estat guardonades en l’edició del Premi Protecció de Dades en el Disseny de 2015, a més d’experts en solucions de gestió i desenvolupadors d’aplicacions del sector sanitari.
Les aplicacions recopilen dades personals en quantitats molt considerables, la qual cosa permet que empreses i entitats proveïdores de serveis i desenvolupadores d’aplicacions facin un control digital continu, que ha de tenir uns límits i complir amb unes obligacions per protegir la privacitat dels usuaris.
Al llarg de la jornada s’exposaran i es debatrà al voltant d’experiències pràctiques sobre la privacitat en el disseny de solucions de gestió i sobre la privacitat en aplicacions de l’àmbit de la salut.
L’acte tindrà lloc el proper 16 de desembre de 2015, de 10.30 a 13:15 hores, a l'Auditori Pompeu Fabra del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya (Via Laietana, 39, 08003 Barcelona).
L’assistència és lliure, però es requereix inscripció prèvia:
tel. 93 5527800- jornades.apdcat@gencat.cat