Objectiu:
El curs té com objectiu que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d'organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.
Les classes combinaran els exercicis pràctics amb el format lectiu i s'utilitzarà la metodologia del cas per exemplificar determinades situacions.
Programa:
- Comunicació corporativa: últimes tendències
- La metodologia del pla de comunicació
- Fases del Pla de comunicació:
- Auditoria
- Missió
- Visió
- Estratègies
- Accions
- Control i seguiment
- Creativitat
Metodologia:
Les classes tindran un format lectiu convencional, fent servir la metodologia del cas per exemplificar algunes situacions. Tanmateix es faran exercicis pràctics a classe.
Destinataris:
Professionals del món del periodisme i la comunicació; titulats universitaris de qualsevol especialitat o persones que volen crear la seva pròpia empresa i que volen ampliar i/o aprofundir els seus coneixements en el món de la comunicació empresarial.
Professors:
Josep M. Brugués del Moral
Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Seattle (EUA). Professor de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals a la Universitat Ramon Llull i professor associat a: l'IDEC. UPF i UOC. Official Trainer a Dale Carnegie.
Propera edició
BARCELONA
Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 08/07/2015 (De 09:30 a 14:30)
Data: 15/07/2015 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Català
Preus:
- Associació de Professionals de la Comunicació d’Andorra: 80.0 €
- Associacions i estudiants de periodisme: 140.0 €
- Col·legiats: 80.0 €
- Col·legiats en atur: Gratuït
- No col·legiat: 160.0 €