Dia Mundial de les Telecomunicacions, Internet i la Societat de la Informació

Descripció

El 14 de maig tindrà lloc la Jornada del Dia Mundial de les Telecomunicacions, Internet i la Societat de la informació, a l'Auditori Pompeu Fabra (c/ Via Laietana, 39, 5a planta de Barcelona) i estàs convidat/da a assistir-hi de forma gratuïta.

L'acte, organitzat pel Col·legi d'Enginyers Tècnics i Perits de Telecomunicació de Catalunya (COETTC), reunirà a professionals del sector per ajudar a crear consciència de les possibilitats que l'ús d'Internet i altres tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) poden aportar a les societats i economies, alhora com les formes de reduir la bretxa digital.

La jornada girarà en torn una taula rodona sota el títol: ”Les telecomunicacions i les TIC: drivers de la innovació” i estarà moderada pel Sr. Joan Giró, president del Consell Assessor del COETTC.

Participaran a la taula rodona:

  • Francesc Fajula, director d’Innovació de Banc Sabadell
  • Josep Ventosa, director Unitat de Negoci de Cellnex Telecom
  • Lluís Font, director d’Interbel
  • Eduard Martín, director d’Innovació, Societat del Coneixement i Arquitectures de l’Ajuntament de Barcelona
  • Toni Iruela, president de la Fundació Barcelona Europa Marketing Institute (BEMI)

A la jornada també hi seran presents el Sr. Jordi Puigneró, director general de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, juntament amb els degà del COETTC, Sr. Ferran Amago.

Inscripcions

Cal enviar un correu electrònic a secretariadireccio@coettc.com tot indicant nom, cognoms i càrrec i/o empresa.

Data: 

dijous, 14 maig, 2015 - 12:00 a 13:45
 

Membres de:

Col·laboren: