“How mobile apps are changing our workplace“. Workshop en el 4YFN

Sí, com ho has sentit. Igual que la primera edició, on vam donar un workshop sobre app màrqueting, enguany tornem a la càrrega.

Després de l'èxit de la passada edició, es preveu que aquest any assisteixin més de 5.000 assistents. El 4YFN, organitzat per la Mobile World Capital s'ha convertit ja en l'esdeveniment de referència per a start-ups mobile a nivell europeu per donar-se a conèixer i presentar els seus projectes. El nivell dels conferenciants és, sens dubte, indiscutible. Destaquem entre els speakers a Martin Varsavsky, CEO de Fon, Tom Daly, el director mobile de Coca Cola i Joseph Chong, màrqueting manager de Twitter entre molts altres. Aquest any el 4YFN passa a formar part del MWC i això implica que els assistents poden assistir també a l'esdeveniment. L'assistència de les empreses al MWC és crucial no només per la seva gran repercussió, sinó pel gran aparador que significa.

Sota el títol "How mobile apps are changing our workplace", el nostre CEO Emilio Avilés (techmi) serà l'encarregat del workshop que durarà uns 90 minuts. En ell, anem a detallar l'impacte que les apps estan tenint en el nostre dia a dia i més especialment en l'entorn laboral. Això implica una gran adaptació per part de les empreses davant d'aquesta nova panoràmica. Els empleats són el motor de les empreses i les necessitats que aquests demanen a la feina són noves i precisen d'una gestió diferent.

La frontera entre l'ús personal vs. el professional que fem del mòbil és pràcticament inexistent, ja que utilitzem el mateix dispositiu per gestionar tasques del treball com per a assumptes personals.

En moltes empreses es permet l'ús d'aplicacions corporatives o empresarials per a la gestió del treball diari però el 60% d'elles no estan orientades a l'usuari o, en aquest cas als treballadors. Per aquesta raó, els empleats segueixen utilitzant les seves pròpies aplicacions en hores de treball. Així mateix, gràcies a la nostra experiència amb la nostra línia de solucions B2E, Kokoro Studio donarem les claus de quines solucions tenen les empreses per adaptar-se al canvi.

El workshop serà molt dinàmic i útil per a totes aquelles empreses que volen incorporar el mobile dins del seu equip. Us recordem que el taller tindrà lloc el primer dia, 3 de març a les 9:30 del matí i té una durada més o menys d'1 hora i mitja. No obstant això, també estarem presents al Mobile World Congress amb un estand al Hall Congress Square Stand CS50.

Us esperem a tots en el 4YFN en un mes!

Data: 

dimarts, 3 març, 2015 - 09:30 a 11:00
 

Membres de:

Col·laboren: