Objectiu:
Després d'haver pres la decisió de posar la teva empresa o negoci en xarxes socials, és hora d'executar les accions corresponents de forma efectiva. En aquesta sessió en línia, a càrrec d'Enrique San Juan, descobriràs, pas a pas, com enfocar la teva estratègia i implantar els teus objectius.
Programa:
- Tipus de negoci
- Raons i objectius per estar en xarxes socials
- Com començar des de zero, elements essencials
- En quines xarxes estar
- Exemple de Facebook i Twitter
- Estratègies per guanyar fans
- Com generar contingut
- Impulsar amb publicitat
Destinataris:
Si tens el teu propi negoci, gestiones les teves xarxes socials, assessores a tercers, tens clients en l'àrea de comunicació, ets community manager, creador de continguts, periodista, blogger, publicista, emprenedor o creatiu, aquest webinar t'interessa. És el teu tiquet per avançar i no quedar enrere.
Professors:
Enrique San Juan González
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de Community Internet – The Social Media Company.
Lloc: Internet
Durada: 1 hores
Data: 25/09/2014 (De 10:00 a 11:00)
Idioma: Castellà
Preus:
- Associacions i estudiants de periodisme: 17.45 €
- Col·legiats: 9.95 €
- Col·legiats en atur: Gratuït
- No col·legiat: 19.95 €
Font: Col·legi de Periodistes de Catalunya