Lloc: August, 5, 1r. 1a. 43003 Tarragona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 13/06/2014 (De 09:30 a 14:30)
Data: 20/06/2014 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Castellà
Preus:
Associacions i estudiants de periodisme: 140.0 €
Col·legiats: 80.0 €
Col·legiats en atur: Gratuït
No col·legiat: 160.0 €
Objectiu:
Conèixer i desenvolupar tècniques de community management a través d’exercicis i casos pràctics en les quatre xarxes més rellevants de social media a l’actualitat: Facebook, Twitter, Youtube i Pinterest.
Programa:
1. Àrea conceptual
- Les deu xarxes socials més rellevants des del punt de vista d'influència, tràfic i negoci
- Com traduir necessitats en decisions i decisions en accions
- Planificació setmanal i mensual de continguts
- Execució de plans de community management d’acord als recursos
- Revisió i autorització de posts en entorns col·laboratius
- Utilització d’eines i complements
2. Facebook
- Migració de perfils a pàgines
- Extensió de funcionalitats amb apps
- Control amb estadístiques
- Creació de promocions
- Campanyes de Facebook Ads
- Continguts i engagement
3. Twitter
- Planificació de continguts
- Execució de plans
- Ús d’eines
- Verificació de resultats
- Estudis de mercat amb hashtags
- Elaboració de campanyes de promoció
4. Youtube
- Planificació de continguts
- Execució de plans de visibilitat
- Creació de continguts enfocats a venda
- Generació de tràfic
- Optimització SEO
5. Pinterest
- Presència corporativa
- Creació de taulells
- Elaboració de discursos de contingut amb imatges
- Derivació de tràfic a vendes
- Normes per a posts efectius
Metodologia:
El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. Els participants es focalitzaran en els temes descrits a partir del treball aplicat als seus propis projectes o empreses. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media. Tots els exercicis es desenvolupen durant les sessions.
Requeriments:
Cal assistir amb un ordinador portàtil.
Destinataris:
Tots els professionals, autònoms o empresaris centrats en el social media i que ja estan oferint serveis de forma parcial o total en el camp de les xarxes socials.
Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.
Professors:
Enrique San Juan González
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de Community Internet – The Social Media Company.