Com utilitzar productivament les aplicacions mòbils en una empresa turística

Descripció

Tant el sector turístic com el propi perfil del viatger han canviat de manera molt intensa en els últims anys, i continuaran fent-ho al ritme de les tecnologies. Les empreses del sector han d’adaptar-se a aquests canvis si no volen perdre competitivitat dins un mercat cada vegada més dinàmic, especialitzat i exigent.

El viatger es cada vegada més social, local i mobile, demana solucions i respostes geolocalitzades i en temps real, és mes infidel a les marques i busca a l’entorn les experiències i productes turístics locals; analitza més la relació qualitat preu i, no només es més crític, sinó que necessita explicar i compartir la seva experiència en els seus entorns socials.

Tots aquests canvis no impliquen una dificultat o una amenaça sinó, al contrari, representen una gran oportunitat per a tots els agents que actuen i conformen el cicle de vida del viatge. Les aplicacions mòbils (apps) i els propis dispositius tenen un paper fonamental com a catalitzadors d’aquests canvis, ja que s’han arrelat molt profundament en la vida quotidiana i, per tant, directament en el turisme i en la forma com el viatger accedeix als continguts, informació, serveis i consum.

En aquesta activitat analitzarem la profunditat del canvi produït en el sector, la seva tendència futura i aprendrem a utilitzar eines i aplicacions mòbils que puguin integrar-se en l’estratègia de màrqueting de l’empresa, ajudant-la a assolir els seus objectius.

Lloc: Cibernàrium, edifici MediaTIC (C/ Roc Boronat, 117 - 1a planta - 08018, Barcelona)

Organitzador: Barcelona Activa-Cibernàrium

Preu: Gratuïta

Font: http://www.idigital.cat/

Data: 

dimecres, 12 febrer, 2014 - 09:30 a 13:30

Etiquetes: 

 

Membres de:

Col·laboren: