Descripció
Tant el sector turístic com el propi perfil del viatger han canviat de manera molt intensa en els últims anys, i continuaran fent-ho al ritme de les tecnologies. Les empreses del sector han d’adaptar-se a aquests canvis si no volen perdre competitivitat dins un mercat cada vegada més dinàmic, especialitzat i exigent.
El viatger es cada vegada més social, local i mobile, demana solucions i respostes geolocalitzades i en temps real, és mes infidel a les marques i busca a l’entorn les experiències i productes turístics locals; analitza més la relació qualitat preu i, no només es més crític, sinó que necessita explicar i compartir la seva experiència en els seus entorns socials.
Tots aquests canvis no impliquen una dificultat o una amenaça sinó, al contrari, representen una gran oportunitat per a tots els agents que actuen i conformen el cicle de vida del viatge. Les aplicacions mòbils (apps) i els propis dispositius tenen un paper fonamental com a catalitzadors d’aquests canvis, ja que s’han arrelat molt profundament en la vida quotidiana i, per tant, directament en el turisme i en la forma com el viatger accedeix als continguts, informació, serveis i consum.
En aquesta activitat analitzarem la profunditat del canvi produït en el sector, la seva tendència futura i aprendrem a utilitzar eines i aplicacions mòbils que puguin integrar-se en l’estratègia de màrqueting de l’empresa, ajudant-la a assolir els seus objectius.
Lloc: Cibernàrium, edifici MediaTIC (C/ Roc Boronat, 117 - 1a planta - 08018, Barcelona)
Organitzador: Barcelona Activa-Cibernàrium
Preu: Gratuïta
Font: http://www.idigital.cat/