El proper 10 de desembre els col·legiats del COETIC tindran l'oportunitat d'assistir gratuïtament a l'innovador seminari LAB de Vendes, que tindrà lloc a les 18:00h a la sala de Juntes de la seu del COETIC (Via Laietana 39, 5na planta de Barcelona).
Aquest seminari està dirigit a empresaris, directius, responsables de màrqueting o emprenedors que volen incrementar les vendes amb la màxima efectivitat.
Al LAB de Vendes descobrireu les noves tendències en innovative màrqueting, les claus per aconseguir un màrqueting transaccional per a l'empresa, exemples reals de casos d'èxit que s'han tractat al LAB, així com les eines existents que ajuden a augmentar les vendes.
El ponent serà Josep Lluís de Gabriel, Fundador del Laboratori d’Innovative Marketing Bitlonia.com, co-fundador de diverses empreses en l’àmbit digital com Finixer.com i Veziko.com, i autor del llibre “Internet Marketing 2.0” (Editorial Reverté).
Els continguts del seminari seran els següents:
0. Introducció.
1. Elecció de propostes per a Internet.
2. Elecció del Públic objectiu i la construcció d’una proposta de valor per cadascun d’ells.
3. Propostes de valor, story telling i creativitat en marketing.
4. Conversor web i elements que el composen:
a. Factors tècnics
b. Factor de Continguts
c. Optimització del conversor.
5. Tráfic:
a. Microsegmentació
b. Fonts de tràfic: diferents fonts de tràfic per a diferents objectius.
c. SEO vs SEM
d. Elecció de les paraules clau.
e. Landing Pages: importància y funcions
f. Interacció amb clients basades en transacció.
g. Altres fonts de tràfic.
h. Xarxes Socials: funcionament i arquitectura òptima.
6. Vinculació ON-OFF.
7. Mobile.
8. Actius digitals.
9. Analítica y coneixement dels clients.
10. Tendències.
L'entrada és gratuïta per als col·legiats del COETIC però les places limitades. La reserva de plaça es farà per rigorós ordre d'inscripció enviant un email a: info@coetic.org