Taller intensiu de creació de continguts per a xarxes socials

Objectiu:

Crear contingut per a xarxes socials és molt fàcil… o no. Cada canal té les seves característiques i detalls. En aquesta sessió intensiva amb Enrique San Juan, els participants descobriran de forma 100% pràctica com crear continguts per a les quatre xarxes socials més importants en base al model del cas, en viu i en directe. Cal venir preparat per a l’acció trepidant, per treballar en equip i per competir per guanyar a la resta de participants. Aquest taller no és per a qualsevol, és per a persones compromeses amb l’excel·lència i els resultats. L’objectiu és desenvolupar la capacitat de generar continguts d’alt valor per a cada projecte que s’encarregui i en un temps rècord.

Programa:

El curs no contempla l’explicació de cadascuna de les xarxes socials. S’entén que els participants ja les coneixen i les utilitzen. El curs serà un “mans a l’obra” de forma directa amb les anomenades Big 4:

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Les competències que es desenvoluparan en el taller són:

  • Tècniques efectives de creació de continguts per a cadascun dels quatre canals
  • Treball en equip
  • Posar en pràctica, avaluar i extreure pautes útils
  • Presentació de resultats

Metodologia:

El curs es basa en l’explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora dels conceptes englobats en el temari, en la línia que caracteritza les activitats formatives del professor. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa i s'acompanyen d'elements visuals. El curs es completa amb exercicis en grup i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

Requeriments:

El curs està limitat a un màxim de 25 participants. Per inscriure’s, cal complir rigorosament els principis següents:

  • Tenir compte i experiència mínima d’usuari en el moment d’iniciar el taller en cadascuna de les quatre xarxes socials que es treballaran.
  • Haver treballat per a algun projecte en xarxes socials o tenir-ne clarament definit un en el qual treballar en el futur.
  • Assistir amb un ordinador portàtil, PC o Mac.

Professors:

Enrique San Juan González

Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.

Propera edició

BARCELONA

Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 29/06/2016 (De 09:30 a 14:30)
Data: 06/07/2016 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Castellà

Preus:

  • Associacions i membres del COETIC: 150.0 €
  • No col·legiat: 170.0 €

 

Data: 

dimecres, 29 juny, 2016 - 09:30 a 14:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents