Gestió i tècniques de creixement de comunitats a Twitter

Objectiu:

El propòsit del curs és atorgar uns coneixements totalment orientats a la pràctica i d’aplicació immediata, tant per a comptes personals com d’organitzacions en aquesta xarxa social que ha suposat una autèntica revolució de les comunicacions. El curs destil·la més de set anys d’activitat del professor a la plataforma i es concentra a donar respostes i orientacions per a qüestions com:

  • Què significa tenir presència activa a Twitter
  • Què tuitar, quan i quant
  • Com s’aconsegueix fer créixer una comunitat entorn d’un perfil de Twitter
  • Com es gestionen comunitats des d’un perfil de Twitter

Programa:

La sessió es divideix en quatre parts:

  • Plantejament: Conceptes, bases i consciència de Twitter
  • Bàsics: Vocabulari essencial a la plataforma
  • Creixement: Factors que incentiven el seguiment entre perfils
  • Objectius: Se suggereixen metes a aconseguir i analitzar

Metodologia:

Tot el curs està molt orientat a aportar coneixements pràctics basats en l’experiència i il·lustrats amb casos reals. Es treballa amb especial profunditat l’apartat de Creixement, en el qual s’aprofundeix un per un a cada element de la plataforma per determinar quins són els factors de qualitat que generen valor per als usuaris, per retenir-los i guanyar-ne de nous.

Requeriments:

Cal ser usuari de Twitter. No és imprescindible assistir al curs amb ordinador portàtil.

Destinataris:

Totes aquelles persones que vulguin o necessitin conèixer Twitter de forma avançada i que vulguin comptar amb models d’acció i actuació – acompanyats de casos reals– per gestionar perfils (community managing) tant d’empreses, com de marques o el seu personal com a professional de la comunicació. El curs està especialment indicat per a persones que treballen en agències i departaments de comunicació i també és de gran utilitat per a persones que treballen de forma autònoma o freelance i professionals en situació de desocupació o en trànsit laboral.

Professors:

Francesc Grau

Consultor de comunicació i estratègia digital. Professor de la UOC Business School en diferents programes. Autor del llibre Twitter En una semana de Gestión 2000 (Grup Planeta), també de diversos articles sobre tecnologies de la informació i la comunicació en revistes científiques internacionals. Escriu al seu blog COMSULTOR v2.0 en Diplomàcia online (www.comsultor.com) des d’on analitza l’excel·lència de la gestió en temps real a internet.

Per la seva trajectòria, és citat habitualment en mitjans de comunicació nacionals i estatals, com El País, TV3, La Vanguardia i Ara, per contrastar informacions d’actualitat sobre xarxes socials o sobre la privacitat de les tecnologies i les seves implicacions en la societat actual.

Ha estat coorganitzador de Premis Blocs Catalunya des del 2008 i d’altres iniciatives innovadores, com la primera twittervista multilateral amb els partits candidats a la Presidència a la Generalitat de Catalunya (2010). També ha estat ponent en esdeveniments sobre estratègies i gestió de la comunicació actual i el seu impacte en la reputació de las persones, les empreses i les marques.

BARCELONA

Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 5 hores
Data: 04/12/2014 (De 15:30 a 20:30)
Idioma: Català

Preus:

  • Associacions i estudiants de periodisme: 70.0 €
  • Col·legiats: 40.0 €
  • Col·legiats en atur: Gratuït
  • No col·legiat: 80.0 €

Font: Col·legi de Periodistes de Catalunya

Data: 

dijous, 4 desembre, 2014 - 15:30 a 20:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents