Community Manager - Nivell avançat

 

Lloc: August, 5, 1r. 1a. 43003 Tarragona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 13/06/2014 (De 09:30 a 14:30)
Data: 20/06/2014 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Castellà
Preus:
    Associacions i estudiants de periodisme: 140.0 €
    Col·legiats: 80.0 €
    Col·legiats en atur: Gratuït
    No col·legiat: 160.0 €
 

Objectiu:

Conèixer i desenvolupar tècniques de community management a través d’exercicis i casos pràctics en les quatre xarxes més rellevants de social media a l’actualitat: Facebook, Twitter, Youtube i Pinterest.

Programa:

    1. Àrea conceptual

  • Les deu xarxes socials més rellevants des del punt de vista d'influència, tràfic i negoci
  • Com traduir necessitats en decisions i decisions en accions
  • Planificació setmanal i mensual de continguts
  • Execució de plans de community management d’acord als recursos
  • Revisió i autorització de posts en entorns col·laboratius
  • Utilització d’eines i complements

    2. Facebook

  • Migració de perfils a pàgines
  • Extensió de funcionalitats amb apps
  • Control amb estadístiques
  • Creació de promocions
  • Campanyes de Facebook Ads
  • Continguts i engagement

    3. Twitter

  • Planificació de continguts
  • Execució de plans
  • Ús d’eines
  • Verificació de resultats
  • Estudis de mercat amb hashtags
  • Elaboració de campanyes de promoció

    4. Youtube

  • Planificació de continguts
  • Execució de plans de visibilitat
  • Creació de continguts enfocats a venda
  • Generació de tràfic
  • Optimització SEO

    5. Pinterest

  • Presència corporativa
  • Creació de taulells
  • Elaboració de discursos de contingut amb imatges
  • Derivació de tràfic a vendes
  • Normes per a posts efectius

Metodologia:

El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. Els participants es focalitzaran en els temes descrits a partir del treball aplicat als seus propis projectes o empreses. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media. Tots els exercicis es desenvolupen durant les sessions.

Requeriments:

Cal assistir amb un ordinador portàtil.

Destinataris:

Tots els professionals, autònoms o empresaris centrats en el social media i que ja estan oferint serveis de forma parcial o total en el camp de les xarxes socials.

Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.

Professors:

Enrique San Juan González
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de Community Internet – The Social Media Company.

Font: Col·legi de Periodistes de Catalunya

Data: 

divendres, 13 juny, 2014 - 09:30 a 14:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents