Game Design, Gameplay and agile methodologies for professional video game projects

 
Lloc: Escoles Universitàries Gimbernat i Tomàs Cerdà, Avinguda de la Generalitat, 202-206 - 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)
Data: 16 de maig de 2014
Durada: 3 hores

Sessió tècnica sobre Game Design , Gameplay i metodologies agile per a projectes professionals de videojocs .

 PROGRAMA DETALLAT

  • Presentació de Frozenshard: projectes desenvolupats (Castles vs World War II: TCG)
  • Game Design: Recurssos (Tamany de l'equip; Finançament: Crowdfunding + outsourcing); Eines (UDK, Unity, SVN, GIMP, GDrive, etc…); La idea; El full de ruta (organització, distribució de tasques, planificació…); Pre-launch (testeig, marketing, promoció, …); Post-launch (Manteniment i actualització, com fidelitzar als jugadors, métriques de seguiment, marqueting, viralitat, visibilitat).
  • El projecte Castles.
  • El joc World War II: TCG.
  • Gameplay (com fer que l'experiència del joc sigui “apasionant”).
  • Metologies àgils – Scrum: què són; la metologia Scrum; el millor de la metodologia; en què casos es pot fer servir; com aplicar-la en equips petits; reunions; roles; documentació.

Equip docent

Christian Gascons

CEO i fundador de FrozenShard Games (http://www.frozenshard.com/), estudi amb oficines a Barcelona des del qual s'han creat videojocs com el Sports Quiz 2013 o World War II: TCG, i que actualment està desenvolupant el seu pròxim llançament: Castles.

Inscripcions:

Es tracta d'una activitat gratuïta, però en cas d'estar interessat/da has de confirmar assistència enviant un missatge de correu electrònic a: informatica@eug.es  

Font: Escoles Universitàries Gimbernat i Tomàs Cerdà

Data: 

divendres, 16 maig, 2014 - 18:00 a 21:00
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents